Har du lige genåbnet:https://www.berlingske.dk/politik/har-du-bestilt-bord-paa-den-lokale-i-dag-genaabner-danmark-paa-ny-faa-det din restaurant efter corona-nedlukningen, så kan du med fordel reklamere med nogle gode åbningstilbud for at tiltrække kunder. Har din restaurant eksisteret i længere tid, så har du sikkert en kreds af stamkunder, som glæder sig til at besøge din restaurant igen, men derfor kan du jo godt åbne med gode tilbud, der helt sikkert vil lokke både stamkunder og nye kunder til.
Klassisk menu til billigere pris
Har du en klassisk menu, som dine kunder er vilde med, så kan du tilbyde denne menu til en billigere pris for at få flere kunder i restauranten. For kunderne er det dejligt, at de både får en menu de kender og kan lide, og samtidig kan de spare penge. Du kan til gengæld være sikker på, at din klassiske menu sælger.
Ny menu til intro-pris
Det kan også være, at du vælger at lave et nyt menukort, hvor du tilbyder en intro-pris. Så kan kunderne smage på den nye menu og samtidig få det til en billig pris. De fleste kunder er åbne for nye smagsoplevelser, så du vil sikkert få en positiv respons. Du kan også vælge at sætte en kombination af klassiske retter og nye retter på menukortet. På den måde er der noget for enhver smag i din restaurant.
Drikkevarer skal der til …
Skal dine kunder have en aperitif før maden, så lav et godt tilbud på velkomstdrinks, som de kan sidde og nyde, imens de venter på, at maden bliver tilberedt. Nogle restauranter tilbyder, at man kan få mad og drikkevarer til en bestemt pris. Den slags tilbud kan du også lave. I det hele er prisen noget af det, som du kan skrue på, når du skal få flere kunder til at besøge din restaurant. Du kan annoncere på de sociale medier eller i aviser, når du gerne vil gøre opmærksom på dine prisvenlige genåbningstilbud – ligesom du kan sætte et skilt foran restauranten, som viser de gode tilbud.